MIEJSCE OBRAD:
HOTEL HOLIDAY INN RESORT WARSZAWA-JÓZEFÓW
ul. Telimeny 1, 05-420 Józefów
https://holiday.aquila.pl
OPŁATA REJESTRACYJNA | TERMIN WNIESIENIA OPŁATY | |
---|---|---|
Do 12.11.2023 | Od 13.11.2023 oraz na miejscu |
|
Lekarz – specjalista urolog lub specjalista w innej dziedzinie medycyny | 350 zł | 390 zł |
Lekarz – członek Sekcji Adeptów Urologii PTU lub odbywający studia specjalizacyjne | 250 zł | 300 zł |
Fizjoterapeuta urologiczny / ginekologiczny | 300 zł | |
Przedstawiciele firm | 450 zł | |
KOLACJA* | ||
Uczestnik | 200 zł |
*Uwaga! Udział w kolacji nie jest obowiązkowy. Koszty kolacji nie są finansowane ze środków pochodzących od firm zrzeszonych w Izbie POLMED lub MedTech Polska.
Dokonanie opłaty na miejscu (wyłącznie gotówką) nie zwalnia uczestnika z obowiązku uprzedniego zgłoszenia udziału przez stronę internetową: https://mdu2023.konferencjeptu.pl
W ramach opłaty organizatorzy Sympozjum zapewniają:
Numer konta, na które należy dokonywać wpłat: 76 1240 1066 1111 0000 0022 1199
W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika oraz skrótu wydarzenia MDU2023
Kontakt do Hotelu (Recepcja i rezerwacje):
tel. +48 22 77 83 002
email: reservations@holiday.aquila.pl
Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.