Oferta dla uczestnika

MAZOWIECKI DZIEŃ UROLOGICZNY
18 listopada 2023, Józefów

MIEJSCE OBRAD:
HOTEL HOLIDAY INN RESORT WARSZAWA-JÓZEFÓW
ul. Telimeny 1, 05-420 Józefów
https://holiday.aquila.pl

OPŁATA REJESTRACYJNA TERMIN WNIESIENIA OPŁATY
Do 12.11.2023 Od 13.11.2023
oraz na miejscu
Lekarz – specjalista urolog lub specjalista w innej dziedzinie medycyny 350 zł 390 zł
Lekarz – członek Sekcji Adeptów Urologii PTU lub odbywający studia specjalizacyjne 250 zł 300 zł
Fizjoterapeuta urologiczny / ginekologiczny 300 zł
Przedstawiciele firm 450 zł
KOLACJA*
Uczestnik 200 zł

*Uwaga! Udział w kolacji nie jest obowiązkowy. Koszty kolacji nie są finansowane ze środków pochodzących od firm zrzeszonych w Izbie POLMED lub MedTech Polska.

Dokonanie opłaty na miejscu (wyłącznie gotówką) nie zwalnia uczestnika z obowiązku uprzedniego zgłoszenia udziału przez stronę internetową: https://mdu2023.konferencjeptu.pl

W ramach opłaty organizatorzy Sympozjum zapewniają:

  • wstęp na obrady,
  • materiały konferencyjne,
  • wyżywienie (przerwa kawowa, lunch)

Numer konta, na które należy dokonywać wpłat: 76 1240 1066 1111 0000 0022 1199

W tytule przelewu prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika oraz skrótu wydarzenia MDU2023

ZAKWATEROWANIE
Uczestnicy dokonują rezerwacji noclegu we własnym zakresie bezpośrednio w Hotelu (na hasło „Sympozjum PTU”).
  • Cena pokoju jednoosobowego ze śniadaniem – 395 zł + VAT
  • Cena pokoju dwuosobowego ze śniadaniami – 465 zł + VAT

Kontakt do Hotelu (Recepcja i rezerwacje):
tel. +48 22 77 83 002
email: reservations@holiday.aquila.pl

Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.